V rámci rekonstrukce kotle K11 v areálu Mondi Štětí byla provedena kompletní výměna a modernizace vnitřní dopravy paliva. Palivové trasy dělené na dvě samostatné uhelné trasy o výkonu 50 t/hod a jednu trasu bio paliva o výkonu 84 t/hod.
Trasa biopaliva se skládá z následujících komponent:
- Řetězový dopravník biomasy o délce 20 m s max. výkonem 84 t/hod – provedení nerez
- Šnekový vynašeč šířky 1 000 mm se 2 šnekovnicemi – provedení nerez
- Zásobník – pohyblivé dno vč. hydraulických jednotek – tzv. PushFloor (v rámci odstávky po 3 letech provozu výměna za nerez provedení)
- Kontinuální vážení průtočnou váhou
- Systém těsnícího vzduchu a průběžné odsávání prostoru dopravníků pro zajištění podtlaku
- Rotační podavače, motorický šoupátkový uzávěr
Uhelné trasy se skládají z následujících komponent:
- Řetězové dopravníky o celkové délce 69 m. Maximální výkon 50 t/hod
- Kontinuální vážení průtočnou váhou
- Rotační podavače
- Systém těsnícího vzduchu a průběžné odsávání prostoru dopravníků pro zajištění podtlaku