Inside Industry Magazine

V rozhovoru s Ing. Zdeňkem Urbanem, CEO je společnost představena od jejího vzniku, navázání na tradici značky TRANSPORTA, důležité milníky jejího vývoje, klíčové zakázky až po aktuální situaci a další směřování.

V článku je uvedeno, jaké jsou strategické výhody společnosti, v jaké oblasti trhu působí, jaké jsou její cíle a technické zázemí.

Magazín Inside Indutry dále prezentuje názory CEO na vývoj trhu v horizontu 10 let.

Inside Industry přináší informace o nejnovějších technologiích, informace z oblasti obchodu, představuje společnosti působící v daném odvětví a napomáhá jejich propojení s novými obchodními příležitostmi.
Každé vydání je zaměřeno na konkrétní oblast průmyslu a kromě profilů společností, přehledu výstav a dalších zajímavých informací prezentuje názory leaderů jednotlivých odvětví.

Mezi 71 000 čtenáři jsou především generální ředitelé, ředitelé, majitelé a manažeři nákupu společností působících ve stavebním, výrobním a průmyslovém odvětví.


Celosvětové rozdělení čtenářů:
• Evropa 44%
• Asie, Střední a Dálný východ 31%
• Severní a Jižní Amerika 11%
• Afrika 9%
• Austrálie a Oceánie 5%

Strana 86-89
http://insidedigimag.com/industry/9_3/5242927.html