Portály slouží k upevnění svislých dopravních značek pevného značení či proměnného značení dopravních informací.
Podle plochy značek vyrábíme kombinace různých variant portálů. Jedno i dvoubřevnové, portály se dvěma stojkami i s jednou stojkou (poloportály), s pochozí lávkou i bez lávky. Bližší údaje o možných parametrech jsou uvedeny v našem katalogu portálů.
Nosnou ocelovou konstrukci tvoří dva ohýbané U profily z plechu, vzájemně svařené do krabicového profilu. Svar je navržen jako tupý průběžný V svar tak, aby nedocházelo ke vniku vody do průřezu. Stojka je obdobného provedení s patkou. Příčel je pak čtvercového profilu. Ocelová patka je kotvena do železobetonové patky pomocí kotevních šroubů.
U dvoubřevnových portálů je lávka pro obsluhu značek šířky 600 mm a je umístěna v úrovni dolního břevna. Uchycení lávky k portálu je realizováno pomocí konzol z válcovaných profilů U120. Kolem lávky je navrženo ocelové zábradlí výšky 1,10 m. Pochozí plochu lávky tvoří podlahové rošty (oko max. 15×15 mm / 30×10 mm). Pochozí plocha konstrukce má vždy 100 mm vysokou lištu po obvodě zábradlí.
Nabízené typy portálů vyhovují kvalitativním požadavkům pro použití na dálnicích v ČR, výrobní dokumentace je schválena ŘSD ČR.
Nabídka zahrnuje návrh, výrobu, dodávku, montáž a uvedení do provozu dle základních parametrů zadaných zákazníkem. Návrh zařízení a jeho statický výpočet, případně projekt stavební části, odpovídá konkrétním požadavkům zákazníka.
Všechny produkty podléhají přísným výstupním kontrolám v souladu s kvalitativními
požadavky společnosti TRANSPORTA Technology s.r.o.
Portály slouží k upevnění svislých dopravních značek pevného značení či proměnného značení dopravních informací.
Podle plochy značek vyrábíme kombinace různých variant portálů. Jedno i dvoubřevnové, portály se dvěma stojkami i s jednou stojkou (poloportály), s pochozí lávkou i bez lávky. Bližší údaje o možných parametrech jsou uvedeny v našem katalogu portálů.
Nosnou ocelovou konstrukci tvoří dva ohýbané U profily z plechu, vzájemně svařené do krabicového profilu. Svar je navržen jako tupý průběžný V svar tak, aby nedocházelo ke vniku vody do průřezu. Stojka je obdobného provedení s patkou. Příčel je pak čtvercového profilu. Ocelová patka je kotvena do železobetonové patky pomocí kotevních šroubů.
U dvoubřevnových portálů je lávka pro obsluhu značek šířky 600 mm a je umístěna v úrovni dolního břevna. Uchycení lávky k portálu je realizováno pomocí konzol z válcovaných profilů U120. Kolem lávky je navrženo ocelové zábradlí výšky 1,10 m. Pochozí plochu lávky tvoří podlahové rošty (oko max. 15×15 mm / 30×10 mm). Pochozí plocha konstrukce má vždy 100 mm vysokou lištu po obvodě zábradlí.
Nabízené typy portálů vyhovují kvalitativním požadavkům pro použití na dálnicích v ČR,
výrobní dokumentace je schválena ŘSD ČR.
Nabídka zahrnuje návrh, výrobu, dodávku, montáž a uvedení do provozu dle základních parametrů zadaných zákazníkem. Návrh zařízení a jeho statický výpočet, případně
projekt stavební části, odpovídá konkrétním požadavkům zákazníka.
Všechny produkty podléhají přísným výstupním kontrolám v souladu s kvalitativními
požadavky společnosti TRANSPORTA Technology s.r.o.
ZÁKLADNÍ PARAMETRY
· Rozpony do 22,4 m v závislosti na typu a zatížení větrem a vybavením PDZ
· Podrobně řešeno v rámci uceleného katalogu
PŘÍSLUŠENSTVÍ
· Obslužné lávky
· Vybavení pro elektroinstalace (montáž PDZ, rozváděčů a vedení vnitřní instalace)
VARIANTNÍ ŘEŠENÍ
· Portál přes celou šíři komunikace
· Polo portál – stranové vyložení nad komunikaci
· Jedno nebo dvoj břevnový